Friday, March 5, 2010

suka suki suku suke suko sudoku

salam

entry mula2 nak citer aku makan kat opis ari rabu ari tu...

menu seperti dibawah rm5...aku ambil 5 ketul pisang ayang aku ingat chekodok(kecikjer) dia kira semua rm6.50..gggrrrrrr mahal amat...sampai aku tak makan pisang tu coz terus sakit perut terkejut...kalau aku tau aku amik ayam yang besar giler..hahaha





















yang bawah ni plak gambr melor, mak leb(kakak iparku) n baby qistina





\

ni pun gamabr melor ngan qistina






sukenyer la si qis ni




ni plak g-ha...anak dara abang aku...

make up kalah aku..budak sekarang





sepupu aku belah melor yang paling muda..aqilah...sedap nama dier..jarang dengar nama org aqilah ni..












ni plak area umah cik lan kat penang...mcm tak caya jer penang yang mendapat jolokan little singgapore masih ada umah yang besar siap laman lagi...isk...isk..isk..kesian budak ni ..jakun sungguh(yerla ku selalu pegi nmpk apartment/kondo jer)













gambar gedik ntah aper-aper














arrghhhh aku...sungguh gemokkksss,......bila nak kurus ni cik limah..
aku yg kurus akan kurus...hahaha
lots of love
et