Friday, April 30, 2010

melor oh melor



Salam...
mcm biasala kan..kalau dah bertopi ijo dan baju tu semacam jerk color nyer mestila baju spital...
last monday dapat msj melor masuk sepital..aku memang gelabah coz kat opis lagi..nak balik naik erl ada barang nak kene antar opis melor bali..nak tak nak tunggu la mentua ku dtg..tunggu sampai rasa nak pecah dadaku ini...dari jam 4 ptg akhirnya bapak mentua aku sampai kol seploh lebih...sebabnyer member pun dah penat..syok sgt drive sampai terlajak ke seremban..takkan nak u turn..teruskan jerla..hmmmm nak buat mcm maner kan...
balik packing barang aku ngan melor terus pegi hospital pusrawi kl...kebetulan ada bantal tapi malu nak baa coz byk sgt stuff nak kene bawak...so sampai 1130 mlm aku pegi naik bilik melor..tingkat 5 bilik 5 katil 2..huhuhu..sampai jer sian melor....
esok pagi plak kene pose coz nak wat scoop(ntahla ejaan betol ker tak)...n ultrasound sekali...naisb baik ubt bius ada jadi melor tak sibuk tanyer bila boleh makan..jenuh nak menjawab...
mlm tu melor boleh tidor n kentot dgn kuat..hahaha..bagi org lain pengotor tapi bagi aku kentot melor tu melegakan aku coz tanda perut dia ok skit la..kalau tak nak buang angin pun susah...
gambar atas tu ms melor pegi scoop la..sian sayang ku..



ni sajer jer kebosanan..hahaha
ni melor yang sakit atau aku yerk?





sarapan melor...2 keping whole bread only ok..huhuhu




semoga melor sihat dan jangan sakit sakit lagi yer sayang..susah hati i ok...
love u n jangan susah hati..jagang pk apa org kater sangat coz u yang sakit teruk..org yang mengata tu sihat walafiat ajer ka!!!!!!!!!!
sabar yer sayang

lots of luv
et sayang melor

No comments: