Wednesday, April 7, 2010

ntah la

salam...

aku pun tak tahu mau mula mcm mana...
kadang2 aku rasa betol tapi sebenarnyer tak...
tapi yang tak betol aku suka anggap betol
bukan masalah betol atau tak tapi tanggapan orng terhadap sesuatu...
hmmmm hendak diceritakan umpama meludah air liur sendiri...
tapi kalau tak coret di sini aku terpaksa pendam lagi....hadoai

kenkadang bila kita luahkan rasa sayang org pkir lain..
bila kita diam org akan kata kita tak suka...
bila kite take care org sekeliling pandang serong
mulut tak yah cakap ler yang buat cerita..
tapi hati ni tuhan sajer yang tahu...

aku sayang mak...aku sayang abah..aku sayang along, abang, bib, aman, adan nora...kak azie, abg man, g-ha, zafirah, acap,kanda,ipah,ilah,beber n baby im...aku sayang atok,mak tok,cik,acu,ibu,grah,angah,kak yong,awe atin n olen dan aku sayang pada melor juga....hati aku satu...sayang aku pada semua...sama semua aku sayang...aku mahu adil..aku mahu semua tahu aku sayang semua tapi kadang2 kita tak mampu puaskan hati smua org...
kita pkr apa yang kita buat sudah cukup tapi banyak yang kurang kan?
aku takut untuk kecilkan hati org..aku tak kisah kalau aku yang sakit...aku tak kisah kalau aku tak dapat apa yang aku nak...aku tak kisah apa org cakap pasal aku tapi jangan sakiti hati org yang aku sayang...tapi aku tak mampu menjaga hati org2 yang aku sayang...
perjalanan yang telah ALLAH buat untuk aku sebenarnyer sudah cantik kan?cuma aku jer yang perlu berusaha memahami dan redha dgn aper yang berlaku....mencari yang tersurat disebalik tersirat....
menyalahkan org lain bukan jawapan...mencari kesilapan org lain juga bukan jawapan...
aku mahu luahkan pada mereka semua tetapi aku takut aku akan hilang semua...tapi bila jadi pada abah mcm mana aku nak cakp padanya lagi...
abahhhhh....et rindu abah...
kenapa yer abah org asyik pk yang bukan2 jer abah...
aku redha jika ini dugaan ALLAH..setiap perkabaran gembira mesti ada cerita duka n setiap cerita duka mesti diakhiri berita gembira...
"Ya Allah...aku mohon Kau bantulah aku.semoga masalah ini akan berakhir"

amin

don't cry et
lots of luv

2 comments:

wani said...

apo kono ekau ni...cemano kes kat balai tu..ada perkara yg lucu takk..kihkihkihhhh

et_krol said...

perkara lucu..huh report pun ku tersalah tarikh...hang la tak mau tulun tengok...hehehe