Thursday, September 30, 2010

momo the notty gurl




















salam..
aku suka na bercerita pasal budak sorang yang baju pink ni...namanyer momo aka ipah....aku penah citer pasal minah hantu ayam niii...before this kalau melor balik kampung sure problem coz minah nitakut tol ngan melor..naper ntah..melalak-lalak mcm nampak hantu tapi kelmarin ms balik umah mak dier leh kamcing ngan melor..so ms pegi petronas melor jumpa la gula2 mcm lipstik...so dia beli la buat umpan untuk ipah ngan aqis...si ipah ni memang pelik..dia suka hati jer nak letak bbarang ker amik barang ker atau apa sajer...hari t u adik aku letak gambar dia selitkan sikat yg besar gedang tu kat perut dia dengan tak pakai baju nyer...masa tu pagi...sengal betol...
semalam ms kitorang balik aku amik gmbr minah 2 ketul ni..kalau suka tu senget2 kepala sampai teleng...tiba2 ipah jerit.."lipstik ipah..lipstik ipah"...aku tanya mana ipah letak tapi dia terus jerit mana lipstik ipah...tiba-tiba aqis muncungkan mulut dia tunjuk kat celah baju ipah...tuuu la...hahahha..boleh dia selitkan lipstik dia kat celah tetek tu...sengal tol laa...hahaha..ipah..ipah





















mlm nyer melor bawak dorang pegi kedai nak beli satay tp tutup la pulak..so pegi kedai mentadar n beli ayamas hot n spicy...ipah makan 2 ketul ayam yg besar dan pedas tu..dah la panas...siap ckp kat maktok..."maktok ipah mkn ayam maktok yer"....gile ayam betol la budak ni..hahaha...tapi ipah comel sangat coz dia very the notty..lap u ipah...

lots of luv

et

No comments: