Tuesday, September 7, 2010

raya den di kodah



salam

banyak kali dah aku letak gambar ni tapi aku suka la coz ada my late abah..jadi nak letak jugak..hahaha...lagipun aku jer yg syok sendiri buat blog ni kan..huhuhu

sendiri baca sendiri tulis sendiri suka...kalau ada yg sudi baca ALHAMDULILLAH...kalau menyampah tu minta maaf ye dr aku yang hina dina niiii..isk..isk..isk

so tinggal 2 hr lagi nak sambut syawal...this year melornyer turn..so balik kedah la aku...meriah kot coz last year mak aku ckp yang ramai tak balik coz depa raya sabah umah mak cik melor..

hmm bila nak balik kedah..maybepagi esok but aku nak pujuk melor balik ptg..bole makan kat tapahnyer rnr..keatiaw sup dier sedap woooo

tapi sedih sebenarnyer coz aku tak dpt balik umah mak...duit raya dah kasi awal2 lagi pd mak...cuma kuih jer post ikut atam..sedih memang tak leh nak ckp aper...sampai aku tak kol mak pun sebab aku sedih...mkn dlm arr kan..tapi nak buat mcm mane dah kawin tak adil plak aku kalau nak ikut hati dan perasaan aku jer..so selagi boleh adil aku ikut la yg kadang2 jadi punca aku darah tinggi gak ar kan..hehehe...cuma melor ni memang suka cari psal ngan aku alasan balik umah memasing penat n buat hal sendiri...jadi tak berckp pun.(boleh ke mcm tu)hehehe..itu yg dier suka cr pasal bagi aku marah pdhal main2 jer...tapi takderla senyap jer kan..hehehe

so cik melor aka en suami, suka la kan dpt lik kedah yer...tapi balik segamat pun melor suka gak...coz dia sayang sama mak aku juga(semalam ptg nangis tipon aku bagitau rindu n tingat mak aku)hahaha...so sesama la nagis coz aku pun hindu gak..huhuhu

aku ni tengah cr mood gembira coz kalau salah tekan suis mau nagis jer sepanjang jalan balik kedah ni..hadoiaiiiii

i lap u mak