Saturday, October 16, 2010

16 october 1981


















salam

16 oktober 1981 jatuh pada hari jumaat n lebih kurang jam 0605 pagi lahirlah aku kedunia..alhamdulillah aku bernafas, aku membesar dan aku sihat walaupun aku hanya anak kampung...terima kasih mak...terima kasih abah...dan aku rasa bertuah kerana aku punya abang dan kakak yang best..aku punya adik2 yang gila2 dan 23 tahun kemudian aku dikurniakan suami yang amat penyayang...


Ya Allah...
Aku bersyukur atas nikmatMu..aku bersyukur dengan segala yang telah Kau berikan padaku.aku tahu aku yang selalu lalai...aku tahu aku yang selalu alpa tapi ku harap rahmatmu Ya Allah...limpahkanlah aku dengan rezekiMu...limpahkanlah aku dengan kasih sayang....limpahkanlah rahmat atas aku dan keluargaku Ya Allah...

dan mlm ini mcm biasa melor make a surprise to me n hope bahagia ini selamanya milik aku..ikutkan dia mahu fly to miri due too our ticket still available (postpone ari tu coz tak larat nak pegi) but melor keje esok.so he just came to my workplace with a bouquet of roses with coklet n i get my new phone...aku suka sebab colour putih...ekceli dah lama aku suka this phone coz sgt cute...although made from china tapi tak penting pun coz yang penting ia dtg dr org yang aku sayang kan..tq cik melor for the present, cake n the roses...
n sebelum tu pun kat opis ni dah wt celebration for staff birthday on august combined wiz oktober due too no staff birth on september..hahaha..

yang bestnya cake 2 tingkat la plak mcm org kawin..hahaha..sedap wooooo..dan disebabkan tarikh aku yg paling hampir so jual nama aku la kan..hehehe
n to my frend intan tq yer for the present..tau2 jer aku peminat frog.hehehe...cwn yg sgt cute..love it








so umur dah 29 tapi still tak der zuriat ni mcm maner yer..huhuhu..sedey..sedey..jadi thi s weekend only me n melor jerk..hehehe
ini adalah azam aku yang aku harap akan aku buat sebelum umor aku 30.harap tercapai tapi aku akan cuba capaikan jugakkkk.tapi ini dr segi property la kan

1-semoga dapat hantar mak& pak mentua aku pi umrah

2-aku nak tukar keretalaaa...hadiah untuk melor next year..semoga tercapai

3-xtand rumah..xtand rumah...xtand rumah...

amin


tapi kalau dr segi rohaniah n peribadi..hehehe aku harap

1-semakin matang

2-semakin sabar n tak cepat marah

3-bertambah keimanan

4-bertambah sifat2 seorang isteri

5-bertambah rajin bangun pagi..jeng..jeng..jeng

tak mau la bebanyak sangat nanti tak tertunai sedey jer..hahaha
so cik et, umor dah lanjut..ko pun makin ganyut jangan lupa yer usaha untuk mendapatkan et junior plak..huhuhu...amin

#aku share date ngan my cousin intan aka angah...dulu before kwin kitorang memang akan celebrate sesama sekalingan my autie(acu) yang date nyer 14/10..dedulu kalau bulan oktober umah atok aku penuh ngan cake coz banyak cucu2 dia lahir bulan seploh n we all memang ada habit suka celebrate bestday semua cousin..lepas kawin ni jer memasing busy..huhuhu



























lots of luv




et