Wednesday, October 27, 2010

apa nak jadi

salam...
hahaha..apa la nak jadi ngan aku hr ni...malas giler .pagi2 dah hujan.walaupun tak lebat tapi sangat best...sejuk n indah..aircond ngn udara sejuk bila hujan ni lain sket..then bangun kemas2 sket terus rebus spagheti n buat spagheti goreng untuk luch...goreng bodo jer.tapi lepas mkn kol 130pm, mata aku kuyu giler..hadoi mcm aku buh dadah jer dlm mknan aku..mslh tol..keje umah banyak lagi tak siap ni...tapi takper..sempat lagi...
tapi kenkadang aku fikir aku kena wat pembaharuan dlm hidup.misi dan visi sentiasa ada tapi usaha tak kuat..that why gagal jer..aku teringin sangat pandai sesuatu mcm org lain..hehehe..means pandai memasak ker,menjahit ker,pandai bisnes ker...tapi aku tau aku memang pandai makan dan pandai tido..hahaha
lots of luv
et

No comments: