Monday, October 18, 2010

comelnyer dier

salam..


aku tak ingat langsung bila aku tanam benih ni tapi aku rasa dah lama....aku beli 4 benih

1. timun

2.cili

3.salad

4.terung

yg aku ingat akubeli ms sebelum puasa tapi baru tanam ms rasa..hehehe..lama tol terperam benih ni...semalam ms aku membroning semua tanaman,buang rumput, bubuh baja (yg depan jerla) so aku pun hangkut semua sampah pegi belakang,,,tetiba aku pun nampak bunga2 kecil warna kuning..hohoho..timunku berbuah sudah..tapi poko timun jer yg naik..yg lain kelaut semuanya...rasanya baru jer ku cucuk ranting kayu supaya itu pokok boleh bertaut la kan tapi dia dah berpaut pd pagar la plak....musykil la pulak aku..pokok kecik tapi agak2 buah apa yg nak keluar yer?ntah2 timun tu besar buah peria katak....huhuhu..



tak sabar aku tak tunggu.

2 comments:

fyda said...

rajin gak ko bercucuk tanam yer.....

teruskan usaha. he2

et_krol said...

bukan rajin aper tapi pasu banyak kosong..hehehe