Monday, October 18, 2010

dasar pemalas

salam
tadi plan nak pegi jumpa umar kat selayang n antar baju melayu umar yg dah lama giler aku simpan serta nak antar ketam kat mak melor...beli ketam kat member aku 4 kilo fresh lagi...dapnyerrrr..so lunch tadi aku msk ketam msk lomak,ikan bakr n sayur kacg jer...pastu teringin mkn lempeng kelapa..buat la sikit..alhamdulillah...
bila melor balik keje dia pun ajak pegi jumpa umar..rindu bau peluh umar yang msam2 tu kan..hehehe...baby nyer bau peluh sedap wooo..then aku ckp teringin mkn a&w..buruk lantak tol..hahaha..so kona la pi a&w jap..tp melor ar pegi coz nak masuk giant tu jam giler...otw ke giant tu memang aircond keta bunyi mcm masalah jer...so aku memang tak suka tgg sambil off aircond(kengkonon leh jimat minyak ar)so tunggu punya tunggu mozza burgernyer lambat sangat...bila melor dtg jer muka dia gabra semacam jer..rupanyer collen(btl ke eja) dah kuar..tgk2 temprature keta dah sampai color merah..aku memang la tak tgk..hadoi sib baik tak tebakar aku dlm keta tu..huhuhu..takut mak.
so lepak la kejap sampai temp turun..lastly masuk lek a&w mkn kat situ..huhuhu...kuar jer melor ajak jenjalan dlm giant..ok gak n kebetulan mechanic yg selalu ktrg pg kedai dia ada sebelah jer keta aku..ku ingat melor memain teka jer mamat cina tu..hahaha...sib bk betol..so esok dia jer dtg umah amik keta..tak yah aku pegi ngantar ke bengkel dia..lega...
tapi tajuk atas bukan kene mengena ngan aku yang memang malas ni kan..hehehe
dah pegi jenjalan dlm giant so terbekenan ngan baju umar...melor nak beli lakan..2 psg rm18...romper yg sangat comel ada gmbr spidermen n lagi satu gmbr godzila...tapi budak tu punya pemalas nak tukar duit ckp tak der duit keci..aku as buyer lagi la takder duit..semua duit besar...geram giler aku..lastly aku ckp nanti aku dtg balik(memang tak dtg dah l a kan)....huhuhu..baju umar tak dpt ler..eeeiii geramnyerrrrr
et yg geram