Monday, October 18, 2010

mengidam


salam

lately ni aku ada mslh yg aku rasa semakin meruncing..hahaha..dulu ms adik aku pregnant aku tetiba jer aku suka makan beras n ais batu..tak dapat sehari boleh nangis wooooooo.tak kisah la janji dpt salah satu...sampaikan bawak beras buh dlm drawer senang aku mkn..yang lebih parah aku siap buat muka tak malu mintak kat akak cafe..mintak beras yer..sedapnyerrrrr la..tapi biasanya kengkawan ak yg jadi mangsa tolong amik kan...hahaha...ais tu siap si sam(budak bangla wat air) marah2 kat aku cozz asyik amik ais. jer..nikmat dunia...amin
tapi mslhnyer lepas bib bersalin aku dah kurang la makan mcm dulu..kalau tak dulu mkn beras mcm makan nasi...cuma skang kadang2 jerla..tapi mslh nyer kadang2 pun aku kalau boleh tak nak makan benda ni terus..membahayakan kesihatan..hahaha..itu belum gigit ais lagi..sakit otot kakiku..hadoiiiiiii
tak suka..tak suka...tak suka..huhuhu
#tapi aku tak mengandung pun..hadoiiiai

No comments: