Wednesday, October 20, 2010

rindu lagi

salam...

semalam aku mimpi dia lagi
tapi mimpi itu indah sekali..
bau-bauan ditanah suci mekah
aman tapi tempatnya terlalu sesak
indah walaupun matahari diatas
selesa walaupun cuaca agak panas
jemaah memakai ihram putih
telekong cantik bersulam indah
dah aku lihat abah ditengah2
tersenyum indah memandang aku yang sedikit lemah
lemah sebab tidur nyenyak mimpikan dirimu abah
alhamdulillah
moga benar mimpi indah itu wahai abah
semoga dirimu juga berada dikota suci mekah
menunaikan fardhu haji bersama jemaah
aku doakan dirimu bahagia walau kita telah berpisah
moga kita berjumpa lagi disyurga sana insya Allah

dan mlm tadi aku mimpi dirimu lagi
terus senyum memandang aku sendiri
aku tahu aku merinduimu abah
nanti aku pulang akan ku pergi ziarah
walau hanya melihat pusara mu yg indah
aku doakan khas untukmu abah
semoga kau bahagia disana
semoga kau bahagia disana
semoga kau terus bahagia disana
amin
aku sayang abah selamanya..

alfatihah
hj halim bin hj sanusi

lots of luv
et