Sunday, November 14, 2010

tapi...

salam...

semalam petang hujan...so sambil tengok kat luar ms lepak sambil tgk tv kat bilik, aku terfikir apa yg akan aku buat dengan melor ms kami dah tua nanti(kalau pnjg umor la kan)..terus msj intan tanya pandapat dia n jwpan dia "aku akan senyum jer supaya awet muda"hahaha..

tapi mungkin intan akan happy coz anak2 dah besar n akan terima menantu..aku?agak2 ada ker peluang aku untuk jadi ibu dan ada menantu tapi mcm mana agaknyer aku nanti bila jadi ibu mertua?adakah segarang dlm filem ibu mertuaku..hahaha...

aku mengharapkan bila tua nanti boleh jenjalan ngan melor sambil pegang tangan...naik basikal petang2 sama2 ngan melor, main badminton bersama. buat aktiviti yg kitorang suka iaitu makan dan yg penting keliling dunia bersama2...tapi....

banyak benda yg aku nak lakukan bersama melor...tapi ntahla....

#asyik tapi jer kan...hehehe

lots of luv
et

No comments: