Tuesday, December 21, 2010

366 hikayat cerita rakyat

salam.... korang ingat tak buku ni..dulu masa aku sekolah kalau pegi library, buku yang selalu jadi mangsa inilah...366 cerita rakyat tapi takderla warna mcm ni..yg pasti tebal giler buku tu..hahaha...suka sebab banyak cerita2 tauladan dlm tu..pegi library kengkonon wat study group tapi aku pegi cari kat area novel jerk..itu dah besar ni kelaut jer..tapi menaip untuk wat ayat dlm ini belog berterabur jer bahasanyer kan?biasalah makcik ni kan poyo jer..huhuhu..
ekceli ini buku aku jumpa ms kat pameran buku mph alamanda aritu...terus teringat kenangan lama...hahaha
lately ni pehal aku asyik teringat kisah lama?

n tak sabar nak tengok cite bukan aku ptg ni start astro ria kol 0630 ptg..rindu baim...hahaha


p/s:abg melor asyik ajak tgk citer hantu kak limah balik rumah lagi ler..hahaha...aku suka jerk.

lots of luv
budak comot