Sunday, December 5, 2010

diner melor

salam..


alhamdulillah...selesai sudah agenda melor. EGT Nite for engineering dprt Mas yg berlangsng di Grand Dorset Hotel subang...dulu kalau tak silap aku hotel sheraton..temanya red carpet..so yg lelaki kena pakai black suit n pompuan pakai dress..aku bantai jer coz i'm only the spouse kan..tujuan asal adalah makan..hehehe
menu chinese style...memula meja aku ngan melor lain2 tapi sebelah2 jer...lastly ada table kosong n satu family ni pegi kat meja tu..depa ramai gak..dlm 6 org gitu coz 1 table seploh org..so aku pun pindah la meja melor..yg bestnyer dpt makan sampai lebam coz kitorang 5 org jer.hahaha walaupun biasa2 jer rasanya coz pernah rasa dinner chinese style yg lebih sedap..hohoho
ni budaks sudah tak sabar mau ke sana..happy sungguh dia..hehehe
our ticket..no yg ong adalah 385..lagi satu 329 tak dpt tapi ok la n yg best table aku(sebelum pindah ke meja melor) dapat best table...hehehe
pastu table melor yg hanya ada 5 org tu semua dpt lucky draw..wahhhh suka nyerrrr..hehehhe..hadiah tak buka lagi coz ponat sgt mlm tadi..rasanya dvd player..kena buka elok2 coz kalau benda yg sama boleh buat hadiah org kawin..hahaha
before masuk dewan...

bawah inilah hadiah kami...first frize dpt ke kak riz..wah untung kak riz.dia dpt 2 hadiah..husb nyer no yg untung...tv plasma 52 inci ko...untung..untung..
melor wiz his frend
they invite ziana zain for that nite n memang superb la kak ziana mlm tadi...1/2 jam jer tapi memang best n sgt2 frendly......
melor wiz his boss..en nasir yg baik ati..
his offismate
ladies nite..melor????
yg sebelah aku tu pakli...nak kawin next week...dia memang best frend melor tp jrg jumpa n dorang nila organizer mlm ni...aku idakler himpit dier yer..hahaha...dlm gmbr nmpak gitu tapi aku kat depan sket..maklumla makcik memang alergik ngan lampu flash kamera ni..sib baik flash kilat aku takut..hehehe
yang penting mlm tadi aku n melor njoy giler...melor lagila kan..cuma penari2 yang mula2 tu agak seksing dan daring...hahaha...maut sei depa menari...apa2 pun to all commity...tahniah la kan coz memang best apa yg telah korang buat untuk staff korang...terbaik sei...
lots of luv
et aka budak comot