Saturday, December 4, 2010

sushi king

salam

lokasi:sushi king nilai depan giant..

ekceli aku yg sangat gembira bila nampak kedai shushi ni buka kat nilai depan giant..memang best la coz dah ada A&W, Nodles station,ayam penyek,old town White Cafe, Beger King akan dibuka n kfc...dah jadi mcm one stop center for fast food plak...
yg ni paling aku suka...sedap hahaha
mi ni pun sedap..melor yg suka tapi aku yg habiskan..hahaha


lepas cr baju dinner melor ajak pi sini..aku orait jer...nila baju yg melor agak kurang puas hati..tapi aku suka jer..maklumla makcik ni badan mcm tong...nak dress yg ni pun okla kan melor...

dan ini plak baju yg dia suh makcik pakai..waaaaaaaaaaaa...sejak2 mengikut jln yg lurus ni aku malas la plak kan nak poyo2 sgt..hahaha..walaupun aku memang poyo kan.hehehe..tapi disebabkan melor nak gak belanja baju ni aku ok jer...bila nak pakai ntah...takkan nak travel pakai mcm ni..huahuahua....

p/s:sedapnyer ginger soda kat sushi king....hmmmmmmmmm

lots of luv

et