Saturday, December 18, 2010

melor (luahan hati je)

salam...

hidung dah berair..mata dah sakit..pale asyik pusing jer...tekak rasa perit...hmmm demam dah nak melanda..tidakk!!!!!!!!!!
tapi takperla leh manje-manje ngan melor..hahaha..lately ni melor mcm lain mcm jer...isk.isk.isk ko ni t, apa la...ekceli memang la melor baik tapi double triple plak baiknyer...aku dah sound dier semalam, pehal ko baik sangat..nak mintak kawin yer(ayat lembut la idak le gini tanyernyer)..
dia gelak n said aperla u ni..mana ada...hmmmm adakah melor nak minta...oh tidak...kan ku amuk nanti..atau takkan buang tebiat...jgn la yerk riso la plak...ari tu baca blog murni dia pun riso sianak comelnyer...ni aku plak riso laki comel aku ni plak..huhuhu...
pk mcm2 hal that why aku ni pun sampai demam..ntahla..moga Allah panjangkan umor melor coz aku sayang dia..belum puas nak sayang dia..belum puas nak marah dia..hehehe...belum puas gaduh ngan dia..belum puas aku bersama dia...semuanya la tak puas lagi..semoga aku diberi kesempatan bersama dia selamanya...insyaAllah...

lots of luv
budakcomot