Saturday, January 22, 2011

hepy bestday bib


salam



hari ni bestday adik aku HABIBAH HALIM...nila mama umar(mak selalu panggil umaq)...hehehe

adik aku ni chef..tapi untuk ko bib aku dah habis idea la plak nak luahkan perasaan...yerla ko busy aku pun busy so pengpaham jerla kan...ekceli menyingkap sejarah hidup aku ngan adik aku yang bawah aku ni memang kelakar..jarak aku ngan dier 4 tahun, so dia ngan aku memang selalu bergaduh...hehehe..bib ko mesti ingatkan, dulu kita selalu melenggeng jerkan..pakai suar kontot tanpa baju n suar ko yg warna merah tu..hahaha...best gila dedulu..banyak kenangan ngan bib coz kami membesar bersama tapi lepas darjah enam abah antar dia sekolah asrama kat perak..aman pun sama kena antar sekolah asrama..aku jerk yg tak kene antar asrama..huhuhu...hidup ku hanya berkepit dibawah ketiak mak n abah jerk..hohoho

adik aku ni lahir 22 january..so ntry bulan januari ni memang penuh ngan bestday jerk...ekceli byk yg sambut bestday bulan satu...melor, abg zizie, cik nani, olin,along,abang,bib n diakhiri oleh azam kot...aku pun hampir2 lupa..dulu ms bujang bulan satu sure penuh peti ais umah atok ngan kek..besh..besh..besh

so untuk mama umar qalif, mak lang ucapkan happy bestday...jgn nenakal n jangan gegarang..huhuhu..selamat maju jaya, semoga murah rezeki, dikurniakan kesihatan yg baik dan happy2 selalu...luv u sis...

lots of luv
kekodokbulat

No comments: