Monday, April 25, 2011

apam oh apam

salamm





canggih sungguh zaman sekarang. semua benda boleh pos n boleh buat duit. yang penting rajin jer kan.. mcm kawan aku ni. ekceli dia kwn sekampung aku cuma ms sekolah tak la rapat sgt. maklumla aku kan pemalu.hahaha...sib baik ada fb. dia ni ibu 2 anak tapi rajin nyer masyaallah...mcm ada 8 kaki dan tangan..(jgn marah yer fyda).
aku pun nak sgt jadi mcm dia.maksud aku rajin mcm dia la...bab otak bisnes ni aku kelaut sket.terbaru, dia ada terima tempahan buat apam..fuyyoo sesapa yg jauh disana nak rasa apam dia yg mekar cantik meletop n color yg aku pun rasa syg nak makan(klu beli) korang pegila kat sini..haaa...saper kata duk umah tak boleh buat duit.yg penting rajin jer tapi kalau dah namanyer kekodokbulat hampeh la...huhuhu

untuk kawanku fyda jgn marah yer aku promo mu disini..teruja sebab ko ni rajin sungguh.

lots of luv
kekodokbulat

3 comments:

redsugarpaper said...

comelnya apam..kalau cendawan warna ni dah bahaya untuk dimakan nih..heee

kekodokbulat said...

huhuhu...cantik dipandang sedap dimakan yg penting perut kenyang..muahaha
have a nice day redsugarpaper

fyda said...

tq my friend cz tolong pomot bisnes aku yg bru bermula nih.

malu pulak bl ko puji.

apa2 pun tqvm