Friday, April 22, 2011

CUN the movie

salam....



hari ni off..so lepas siap keje semua pegi la alamanda tgk citer cun. melor tak ikut coz dia kojo. jadi orang yg keje kena la keje.aku leh berjimba sensorang...hahaha..sampai kat alamanda kol seblas lebih.pegi gsc tak tau sebenarnyer nak tgk citer apa..lastly ada citer cun..hope tak mengecewakan mcm citer ...dlm botol la kan..then terus jenjalan pg mph cr novel baru..hmm buku apa yer...cr punyer cari jumpa buku ahadiat akashah..rembat itu novel dan majalah harmoni.cari novel ajer hampir sejam kat situ.
sementara tunggu kol satu, pegi la food court sambil baca buku sambil makan..muahaha..relaksn best.masuk jer panggung tengok tak ramai. maklumla dah minggu2 akhir kan..takper aku ok jer..tapi maya karin as luna latisha n remy ishak as atan memang best la..cerita yg tak heavy n penat nak pk.sampai nak pk toilet pun sayang jer takut terlepas babak2 yg menarik. tapi pengarah osman ali memang superb bermain ngan emosi penonton. mula2 memang kami gelak giler. memang best ngan keadaan spontan jer ku rasa..tambahan penonton sebelah aku tu (lelaki) memang kaki gelak gamaknyer sampai bangun2 dia gelakkan remy ishak..hahaha..aku suka kalau penonton mcm ni.walaupun bising ngan gelak dia tapi happening..nama pun cerita kelakar..ini tak tgk cerita kelakar mcm citer sedih jer..hahaha.
penambah perisa cerita ni of course la si tom ngan bedah tonggek kot(lupa sudah coz gelak banyak)..dtmbah babak depa naik motor siap wat mcm superman lagi pdhal pompuan tu tubuh agak chomel...arrrggggghhhh memang best la citer ni...aku suka sangatttttttttttt....
lastly ada gak babak sedih sampai aku pun nangis..muahaha...tapi memang aku sangat rasa rugi sebab lambat pegi tgk citer cun...
apa-apa pun hati sgt gumbira kerana cerita itu sgt best...

p/s:kenapa la baim wong ni hensem sgt...(arghh pengsan)

lots of luv
kekodokbulat