Monday, May 23, 2011

aku senang disana part II

salam...


hari kedua kat bandung bermula dgn suasana yg best..hahaha...breakfast in bed..hahaha..ala bilik kat bawah n breakfast hidang kat sebelah bilik aku jer..so biasanya aku serve melor tapi kali ni dia yang serve aku n bawak kat dalam bilik..jadiklaaa..hahaha

kami terus serbu ke pasar baru. mula-mula pasar baru tak der dlm plan tapi nak mkan ikan gurame kat food court dia so pegi ajer...kalau dah pegi tempat ni melor tak sah tak beli apa2 kan...kami beli handbag lagi..muahaha...dr kol 0900 sampai seblas kami di pasar baru..terus ke bandara nak amik flight balik kl.

alhamdulilah pemandu kali ni best sebab dia banyak bawak kami melalui jalan short cut yg mcm long cut jer.jadi kami dpt tgk rumah yg cantik2 dan kawasan perumahan di bandung...nyaman sekali...

nasib baik dpt seat so terus lepak jer kat airportnyer..sampai klia terus amik teksi untuk balik ke nilai...selamat sudah misi di bandung. tapi melor dah awal2 sound tak mau pegi ari biasa coz suasana shoping tu tak rasa..org pun kurang.so nak mintak tawar pun mcm tak best jer...isk isk isk, melor ni..padahal best jer kan....


p/s:ntry memang tak bergambar coz aku memang tak ambil gambar...hahaha