Monday, May 16, 2011

edward

kalaula semua vampire hensem macam ni...aku pun sanggup..hahaha
astro main citer ni n aku akan tgk walau seribu kali coz edward cullin yg hensem..tambah part masa dia jalan dengan jaket yg terbuai-buai dek ditiup angin...arghhh gila kejap...then ms dia mcm malu2 jer nak tgk muka bella lagi hensem..argh gila aku lama sket kat edward...hahaha

klah...tak mau tenung lama2 kat mamat ni...nanti angau plak aku..muahaha

lots of luv
kekodokbulat

2 comments:

CikSyazwaniAziz said...

lelaki hnsem, xsemua boleh pakai.. hehe.. [sekadar kongsi pengalaman] hihi..

kekodokbulat said...

cik syazwani:hi...hahaha...takper...takper...sabar yg yer...