Monday, May 16, 2011

rumahku syorgaku

salam


ntry ni bukan la nak menunjuk mcm la umah aku bagus kan?sajer jer untuk kenangan aku...aku kan cepat bosan ngan satu2 kedudukan sofa aku...so bila dpt ilham jer memang tak sesabar la aku nak ubah semua kedudukan...rasa mcm nak di tonggang jer umah aku tu...penat sungguh..hahaha....

ekceli sama jer..ntah apa yg ok nyer aku pun tak tau..cuma semua buku-buku n majalah dah dinaik ke tingkat atas...n aku dah juai semua majalah media hiburan aku(kalaulah melor tahu..mesti dia bakar aku)hahaha..skang yang tinggal cuma mjlh harmoni n bersama selamanya shj(novel tak der la aku juai)...sngt puas hati coz aku ada byk ruang yang melapangkan mata aku.kalau tak mcm tong sampah pun ada...muahaha.












aku buat keje masa melor tak der...senang..kalau tak semua benda dia tak bagi angkat...bila balik jer dia pelik mcm mana aku angkat semua benda...bini kamu ni ada magic tau melor(ceewah...ingat cerita bewitched ker)...ala senang jer...bak kata pepatah kalau tak dipecahkan ruyung, mana nak dapat sagunya....jadi semangat power ranger dah masuk kene la teruskan jugak projek ni...



alhamdulillah...stor pun aku dah kemas...atas pun dah kemas...tapi aku jer tak kemas-kemas lagi..hehehe..maklumla aku ni kan serabai...



p/s:sekali lagi aku ingin nyatakan ntry ini bukan untuk menunjuk atau bangga diri tapi untuk tatapan aku dikemudian hari(ceh ayat budget bagus jerk kan)..hehehe



lots of luv



kekodokbulat



2 comments:

wani said...

wuiyooo sakan depa,semnagat dpt roster baru terus jadi eric leonggg ..!! smngat sunggoh,wah meja dh pi dok bwh tangga, sofa dah berasingan....karpet gebus stiil setia menemani kusi kayu jati.....tv kecik dh tukor jadi tv besaqq ke ....? ,manala tau.....hmm jeles gakku tgk,...tp ku mls lagi..err ada bitamin rajin tak mai sikit aiii.nak lawandgn umah hangg hehhehee tp kurasa umah aku tkleh lawan dgn umah hang sebb umah ku macammuzium tempat lambak brg2.yela 2 umah jadi satu.....hehehee di hiasi dgn pemunggah penyimpan tetap iaitu aleesya..kekekekeee

kekodokbulat said...

ala wani...semangat tu sekejap jer..skang dah hilang kena sedut dek hangin..muahaha...saja jea..sat gi bila aku tukar lagi ada la kenangan umah aku yg tak semenggah tu...hehehe..takpa..rumah hang lagi malatops...ko pandai bertukang..aku tukang hancuq tau laaa