Sunday, May 22, 2011

tanah runtuh

salam




gmbr ehsan dr berita harian...sowi incik yer


rindunya nak tulis disini tapi tak sempat2 la...balik bandung rasa penat sgt coz aktiviti yg padat..pastu keje then melor plak ke miri..hurmmm tapi semalam sangat terkejut dengan berita yang aku baca di fb...tapi masih tak sempat buat ntry...busy kalah menteri..hurmm...yg pasti hati kecil aku amat terusik kerana kali ini mangsa kejadian adalah anak2 yatim...semoga semua mangsa yang telah pergi menemui Maha Pencipta ditempatkan di syurga tertinggi...anak yatim piatu, yg masih kecil...Allahuakbar...

dan malam ni aku sendiri...smoga selamat semuanya...hahaha..kelakar tol aku ni kan...tempat lain tak tkut...dlm rumah sndri yg takut...gila tak takut coz skang ni sibuk pasal kes pecah rumah...nampaknya malam ni aku sambut pesta cahaya la kan?hehehe...melor pun dah selamat sampai miri...semoga melor pun selamat dan dilindungi.. cepat balik bila dah siap kojer yer



so apa nak buat bila sensorang yerk?tiba2 teringat ms pegi umah atok tempoh hari (antar brownies kartika sari) bila acu terkejut ms dpt tau aku dah kawin hampir 8 tahun...Ya Allah sekejap jer ms berlalu..aku sendiri pun tak sedar kan...ms di bandung ari tu pun mcm biasa la kan kami pegi spa, jumpa lagi si wiwi...aku ingat umor dia 20-an....rupanya dah 38..muahaha...anak dia sorang jerk umor 16 tahun..n bila ckp aku dah kawin 8 tahun pun dia tak cayer coz ingat aku baru kawin ngan melor...hahaha..kalau baru kawin idaklaaa membesar bagai johan kan melor..hehehehe


semangat nak buat cekelat mcm cik wanikeni masih kuat...wani dah buat tapi aku jerk belum...semangat sungguh dia walau busy ngan si ontel...tapi wani aku pun ada ontel gak...cuma tak la cute mcm aleesya..nama dia melor...hahaha



cantik sungguh cekelat ni kan...tapi wani ko jgn risau ini bukan aku yg buat..aku cr kat google jer...hahaha...aku punyer masih dalam angan2 aku...tapi angan2 itu tetap rasa cekelat...muahaha...yerla kan..sekarang ni ngkolah yang paling hebat coz selalu tolong aku belikan barang2 nak buat cekelat ni...selain cik aira yg tolong belikan ubat lipas n cicak..maklumla cik ontel aku agak busy + aku yg takut benar nak bawak keta(hishhh mcm mana la nak atasi ketakutan ini)

takperla..mau relax dulu...kita minum eeloooo yer...muahaha



lots of luv


kekodokbulat

2 comments:

Cemmomile said...

wah...lepas ni bley rase coklat akak...

kekodokbulat said...

hahaha...kelakar la ina ni...