Wednesday, May 18, 2011

terbang lagi



salam


skang ni aku suka sgt buat auto publish jer....hahaha...sebab tu mcm penuh jer kan diari jeritan hati aku ini(blog ni la)....klu boleh semua benda aku nak masukkan dlm ni sebab nanti bila aku baca balik ntry yg dulu2, aku akan ingat semula semua kenangan itu...maklumla aku ni kan pelupa..muahaha...

so untuk ntry ini pun aku wat auto publish sesiap...bila angin berblog sampai bestla nak menaip kat sini...tapi kalau semangat itu hilang...yaampun jenuh aku nak cari balik semangat yg aku tinggal tu...

skang misi untuk menerjah bumi bandung lagi...hope semangat berbloging aku tak tinggal dibandung la yerk...

p/s: et...cool....hahaha

lots of luv
kekodokbulat

No comments: