Sunday, July 17, 2011

alangkah indahnya

salam...

hurm petang2 ahad ni tetiba terlintas difikiran aku, alangkah indahnya kalau sekarang aku di pulau manukan. berendam-rendam sampai kecut. bagi ikan makan.aduhai relaksnyerrr...
dan alangkah indah andai aku sekarang sedang menaiki bot menyeberangi sungai di deira city dubai melihat airnya yang hijau...hurm nyaman
wahh...bertambah indah kalau panas2 macam ni aku boleh ke korea bermain salji tapi bukan musim yerk..tapi takper..lepak-lepak kat pulau nami pun best gak..(uarghhh melor rindu korea)
dan bertambah-tambah indah bila dapat eis sagat (eis sagat kelapa)..wawawa..nikmat sungguh..alhamdulillah

disulam pulak dengan pisang keju bercoklat ni...yummy..ada jumpa kat tesco tapi tak sama mcm kat bandung....

ataupun alangkah indah dapat melihat keindahan matahari terbenam. besar sungguh ciptaan Allah. sunset at miri
tapi lebih indah kalau dapat main n gigit-gigit pipi budak demok ni...uarghhh comeinyer umar..rindu..mesti lebih best sebab umar dah boleh jalan....

melihat yang indah bukan dr mata tapi harus turun kehati. mentafsir yang salah bukan satu kerugian tetapi pengajaran untuk masa hadapan

sayangkamulajulaju
kekodokbulat

3 comments:

muz said...

fuh betul tu kadang2 orang menilai keindahan cuma di mata je... :)

et said...

hi muz..

hahaha..dr mata turun kehati..

akoo said...

hey there..=)

comel gmba yg last tuu..ilikee~hee

btw, care nak tuka url-
kat dashboard, klik setting.
then klik publishing..
=)
hope mbantu..