Monday, July 4, 2011

masihkah kau ingat

permainan zaman dulu-dulu...skang ni mana ada org nak main dah..hahaha

tutup botol
tikam
yang ni best-pistol (belerang dia sedap bau)hahaha
daun terup
tikam gak
ziropain(betoi ka aku eja)
pistol ni best gak...tapi yg atas tu lagi best..


kapal terbang kertas
kumpulpemadam
game-tempat aku kalau budak tu ada benda ni kir adepa org kaya la kan..hahaha


patung kertas


aku main yang ni jerla...baling selipar..coz yag lain guna duit kan
dam ular
yang ni pun best gak

p/s:kenangan itu sangat manis untuk dikenang, terlalu pahit untuk dibuang, membuat aku tersenyum dimasa akan datang

sayangkoranglajulaju
kekodokbulat


5 comments:

pha is said...

pergh... nostalgia tu... hehehe

Santri T.P.I.N.I said...

salam kunjungan balas...wah... mmg mengimbau masa lalu ni. ingt lagi masa main guli dan getah...

Santri T.P.I.N.I said...

nanti nk tulis entri mcm ni jgkla. mohon cpoy idea nya yer. nk citer ttg permainan masa kecik3 dl dkt kmpg...tq

et said...

pha:hahaha..nostalgia kan

santri :boleh...halal jer...dun worry

Cik Ayu said...

sama ngn permainan yang sy selalu main masa kecik2 dulu