Tuesday, July 12, 2011

saya pencinta hijau

salam...


malam ni aku tengok citer talentime. walaupun dah nak habis tapi sedih plak tgk citer kat astro citra..masa citer ni tayang kat panggung, aku pegi tgk yer..ntry sini

kelakar plak bila baca balik ntry tu..ooooooooooooo ms tu aku tau kenapa aku tulis mcm tu..hahaha...teringat dowh(mcm bagus)...

alhamdulillah, semakin ramai kawan2 baru aku...insyaallah aku dah follow mereka..kalau aku tak follow balik korang jeritla kat inbox aku tepi tu...maklumla 2-3 hari ni follower nyer box hilang..aku ingat aku jerk.rupanya ramai gak yg tak der...makanya yg takder tu aku tinggal jejak jer..nak follow gagal..hurm, aku akan dtg terjah lagi lepas ni..aku kan suka baca blog orang...cuma org jerk yang tak suka dgn aku kens(kes atas la tu)

jadi disini aku nak ucapkan terima kaih pada semua foolower aku tapi ni special sket untuk follower yang ke 50.

terima kasih kepada follower saya yang ke 50...sayapeNcintahijau....hoooyeee....
setelah belajar dr kesilapan lalu yang mungkin tidak dapat disengajakan makanya aku nak buat ntry sahaja sebagai balasan kepada follower yg terpilih. hadiah atau giveway nak buat tapi masih dalam pembelajaran lagi. lagipun kadang2 kita jer yg syok sendiri dan tak paham dengan masalah org yer tak?kena la hormat klu org tak nak tu kan.

so bolehla pegi meramaikan ahli dia yang memang dah ramai pun...bukan kata pecinta hijau jer, kuning biru semua boleh follow...heheh...anyway tq yer cik saya pecinta hijau..n terima kasih follow akak..

lots of luv
kekodokbulat

No comments: