Wednesday, July 13, 2011

umar qhalif

salam


lama tak cerita pasal anak gajah sorang ni...umar dah pandai jalan...kengkang2 dia jalan...hahaha..oh lupa plak nak citer pada paklang pasal umar dah boleh jalan...nanti boleh la paklang boli kasut bola untuk umar kan?hehehe

umar dan paklang.

mcm biasa la kan. umar ni bukan ada perasaan pun. jenuh agah kasi gelak. dia muka mantain hensem jer. nyampah..hahaha

p/s:baju paklang boli untuk umar

sayangkamulajulaju
et


2 comments:

☆*♥L@dy @yU♥*☆ said...

kenapa pangey dia anak gajah??? comey umar ni secomey namanyer

et said...

hi ladychenta..

panggey anak gajah sebab dia suka rempuh org sesuka hati...tapi kami2 tetap panggil nama dia umar.
tq