Wednesday, August 10, 2011

aku lupa!!!!!!!!!!

salam....

sedih....

sangat sedih..huhuhuhunak nangis jugak....uwaaaaa

macam mana aku boleh lupaaaa
tapi walau keluar air mata darah sekalipun, tak dapat diundur...isk..isk..isk
"ya Allah, semoga aku dan melor semakin bahagia, gembira bersama, menempuh susah dan senang berdua, menghadapi dugaan yang melanda, melimpahkan kesihatan yang baik sentiasa, walau pahit kadangkala datang menduga, tapi aku reda Ya Allah"...

TAPI.... kenapa aku boleh lupa...24/7 anniversary aku yang ke 8...LAPAN ok...baru lapan tapi dah lupa...uwaaaaaaa....sebenarnyer bukan salah aku atau melor pun...kami dibandung masa tarikh tu..busy shopping sampai lupa tarikh keramat...padan muka aku..biasa aku yang marah kalau melor lupa, sekali Allah bagi kat aku plak...HUHUHU....nasib la cik t..belom ada anak dah PELUPA...

cubala bayangkan, hari ni dah 10/8 aku baru teringat yg anniversary aku dah terlepas. ya ampun..nasib baik melor tak murka..huhuhu

alhamdulillah..8 tahun bersama..tiada kata yg mampu kupanjatkan. semoga kasih sayang kita berpanjangan. amin.

p/s:ampun melor yer..huhuhu

sayangkamulajulaju
et








4 comments:

Amie said...

sebenarnya lebih ramailagi pasangan lain yang terlupa tarikh itu....

Kamalia said...

Wah!! Lapan tahun.. alhamdulillah. Anyway, happy anniversary :)

et said...

amie:yer la kak..tapi ralat sketla..huhuhu..buka apa hr ni kak?

kamalia:tq kem..nama jer lapan tahun tapi pangai macm bebudak..hahaha..tq

LuN@_aiDi said...

preggghhh!! lapan tahun tu..
cam ner leh luper neh? ( sambil cekak pinggang!) hihihi
btw hepi anniversary^____^