Tuesday, August 9, 2011

dato ct

salam...


semalam punyer cerita..mcm biasa masa melor ambil aku keje semalam, dia pun citer la

melor: tadi i jumpa ct...ct senyum kat i..pelik tau..then i senyum la balik
aku : owh yeker...suar u tak zip kot (muahaha)
melor:tak la...i dah check..bukan pasal tu...best laaa ct senyum kat i...

tapi aku penat malas nak layan..hahaha..sian melor..dia citer beria2 jumpa ct ms dia isi minyak...
sampai rumah pun dia citer lagi tapi aku usik dia lagi..hahaha...sajer jerk sakitkan hati dia..
masuk bilik ada majalah urtv gmbr dato ct mcm kat bawah ni...tapi penat punya pasal malas aku nak baca...
masa sahur aku tanya lagi sekali kat dia...

aku:betol ker u jumpa ct tadi..kat petronas ker?
melor:eeeeee bukan la...org beli urtv tu...itupun nak caya...(muka bengang jer coz lawak dia tak berapa nak jadi)huhuhu

hampes betol...grrrrrrrrrrr...nyampah

sayangkamulajulaju
et


4 comments:

LuN@_aiDi said...

hahaha kamu terkena!

et said...

hahaha..tula kan...

Angah said...

heh hampes tullll

et said...

angah:org tak biasa melawak buat lawak...memang la kelakar..hahaha