Saturday, August 27, 2011

amaran keras

salam


macam tajuk ntry ari ni, amaran keras sebab terlalu panjang + banyak gambar =bosan...hahaha...

ekceli peristiwa ni terjadi masa ari selasa 23/8 ari tu.aku cuti, melor pun ambil cuti so kami perabihkan masa yg ada settlekan segala bil yg ada dan selesaikan urusan persiapan raya. mcm ntry sebelum ni, aku pun agak musykil dengan persiapan tahun ni..agak beria sket...hehehe
pagi2 kami terus gerak pegi umah mak melor kat sentul..hantar barang sket..moh kita merempit ke kl..hahaha..tak derla ni melor antar aku pi saloon sat buat rambut..walaupun kami ebab, tetap ada hati nak naik motor..huhuhu
kami pegi kl naik lrt jerk...park keta kat ampang park then terus tukar duit then amik lrt e masjid jamek..melor tengah semangat ni..hahaha
pastu tengok ada hiasan ni cantik jerk..maka aku yg giler bergambar feeling artis kens..hahaha

apa ntah bangunan ni..aku memang fail pun bab ingat mengingat ni
dah sampai masjid jamek..ramai sungguh
masih lengang
isk..isk..isk..semua tempat aku nak amik gmbr kan
sibuk sungguh..muahaha..lepas settle smua benda kami jumpa, kami terus balik nilai..tapi ada org tu janji nak bawak aku pegi muzium negara..hahaha...sian kan kat aku..nak sangat pegi sana..aku suka tengok2 sejarah ni..tambahan muzium kan selalu tukar pameran yg special tu...huhuhu
so untuk kali ni depa buat pameran "khazanah kapal karam"
semangat dowh

pengsan!
suka sangat aku..best la dapat pegi sini
kapten berbessol..hehehe

hancus
hahaha
sian melor..melayan ngeng bini dia walaupun dah penat dia berjalan..yerla dr ampang park ke masjid jamek then ke muzium plak...
kronik dah ni...

bunga emas
kilang proses bijih timah
bahagian zaman jepun...
aku bangga aku anak malaysia
1 malaysia
hahaha...penat sangat dah tu
dekat keretapi ni la aku pernah ambik gambar dengan abah n bib..masa tu umur aku 5 tahun kot..itu la aku pegi..berapa tahun aku tak pegi..rindu wooooooooooo
melor cakap asyik amik gmbr ngan train jer...oklah tu..thomas n frend.

alhamdulillah...best sangat dapat pegi muzium..itu yg buat aku semangat ikut melor pi shopping..kalau tak sure aku pkr banyak kali nak ikut dia..hahaha..ugut wooo..muahaha

p/s:sayang melor..tq yer

lots of luv
kekodokbulat