Sunday, August 7, 2011

ramadhan ke 7


salam...


alhamdulillah...dah masuh hari ketujuh berpuasa...tapi ari ni ku keje petang lagi.jadi melor kena berbuka sorang kat rumah. semalam dia buka dgn mak dia. so hari ni tak larat katanya, maka aku pun masak la menu ni..kesian gak kat melor. hahaha...mesti bengang jer melor coz dia nak pegi bazar tapi aku telah membantutkan rancangannyer lagi..hahaha..tapi klu nak pegi pun takperlaa...jgn dia borong mcm2 sudah..

menu yang ku masak adalah
bihun goreng....
ikan keli masak pedas...ini selera aku kot...boleh mkn masa sahur
sup sayur..
ngan kuih penakok...my peberet + senang...tapi senang2 pun aku lupa gak...hahaha..tgk balik dlm blog ni coz ada simpan dah dulu..alhamdulillah
tapi tak potong lagi..kang melor makan guna sudu jerla..aku suka buat lembik2 sket..hehehe

alhamdulillah...diberi tenaga untuk aku memasak lagi hari ini..(ceh kalah org ngandung)..hahaha

untuk melor "selamat berbuka sayang"...

sayang kamu lajulaju
et

3 comments:

wani said...

toodiaaa amboi hang masak,kalo cemni aku nak pi jd jiran hang la buleh!
best best masak dap2 bagi besaq badan hahahhahahha

et said...

hahaha....ala kawan leh la bg idea nak masak nanti bila aku tak tau dah nak masak apa...mehla berjiran ngan aku...mesti aku tak yah buat dessert dah..hang kan ratu dessert..muahaha

LuN@_aiDi said...

rajinnyer memasak! banyak lak tuh..^^
dah ramadhan ke 7 kan?
cepatnyer masa berlalu^^