Sunday, August 7, 2011

pelita hidup-melor

salam


ini lagu kegemaran melor...cuba la dengar sebab ada cerita kelakar mengenai lagu ni


hahaha(gelak dulu)...dulu masa balik umah mak aku, melor suka nyanyi lagu ni. tapi dia nyanyi masa masuk kawasan hutan..hehehe...aku kan orng kampung.makanya, kalau balik umah mak aku kami akan lalu la kawasan hutan-hutan ni dan dulu kami selalu balik mengejut..suka-suka hati jer terjah umah mak aku. masa tu arwah abah ada lagi. kadang2 tu dtg tengah malam just nak hantar satay kajang jerk..hahaha..giler kentang dulu wooo..lagipun masa tu ontel masih baru dan tiada masalah kesihatan. sekarang ni usia ontel pun dah lanjut n lama jugak berkhidmat dengan kami. makanya, selalu gak la si ontel ni demam..huhuhu..tak berani gak la nak bergerak tetiba mcm dulu..

berbalik pada cerita lagu ni, aku memang tergelak-gelak dengar melor nyanyi. tapi melor marah..yerla nasyid kan..padahal memasing nak kontrol keSERAMan lalu kawasan hutan (dah tu sapa suh balik malam kan) walaupun setiap kali melor nyanyi (sampaila sekarang) lirik dia tetap kelaut. semua lirik buat sendiri. aku ckp lampu dinding..dia ckp lampu lilin..comel jer kan..hahaha..hurm suka hati mu la melor..janji mu happy..

so untuk melor...meh karaoke kat sini...jangan senyum2 plak yer..hahaha...

SELAMAT BERSAHUR SEMUA

p/s:jgn marah yer melor..

sayang kamu laju laju
et

2 comments:

wani said...

HAHA.tkdapat byg cemna la meloq nyaniy lagu ni..hmm insaaff jap haha
lawak tui hampa 2 rang ni

et said...

bukan kata insaf...siap tetidoq dengkuq lagi...hahaha..