Saturday, September 3, 2011

bila sengal menjelma

salam


hari ni nak share gmbr sengal kami bila bertemu..hehehe...yg bawah ni masa ari raya ari tu la...sebab ada yg seksi sgt terpaksa aku edit..memang abg aku tu ngeng sket..hahaha..jgn marah bang..i lap u..muahaha
ni pun dia jugak... ada jer peel nak rosakkan gmbr aku..
ni masa kat umah aku ari tu...melor ngan nora
ni bukan sengal..tapi gedik..hahaha
ni plak sengal sebab penat shoping..tangga pun jadi la
isk..isk..isk..kengkonon michael jeksen
fuhyoooo...blur pun aku nak letak jugak..muahaha
hadoi
hahaha
kelakar bila tengok balik gmbr yg ada..mcm2 karektor ada..best..terbaik dr ladang

2 comments:

wani said...

gamabr com tu yg tak tahan,ala2 dato k gitewww....

et said...

hahaha..kelaut la tu.