Saturday, September 3, 2011

guy not gay

salam


gambar lama ni-lari dr cerita raya..hehehe

dulu kami ada bela kucing lepas bela seekor arnab yg namanya lulu tu.nama kucing kami ni "guy"..bukan gay yer..garang jugak kucing ni..hehehe...satu hari dapat hadiah dari cik wanikeniyg buatkan baju untuk guy..hahaha..comeikan kawan aku ni..yerla nak buatkan baju tuan dia tak cukup kain..hahaha..
bila bagi pakai, guy senyap jer.terus pelik kot..hahaha
tak nak bergerak pun yer jugak..yg tak tahan corak baju dia ni..mcm ahli bomba pun iyer jugak...
sekarang guy ada kat umah mak mentua aku. melor alah ngan bulu kucing walaupun dia yg semangat nak bela kucing..hehehe..kelakar la tgk guy dlm uniform ni..baju ni ada lagi..lupa nak bagi guy pakai. klu tak boleh buat baju raya.

p/s:tq wani yer..nanti leh jahit baju aku plak kan..insyaallah

sayangkamulajulaju
et

2 comments:

Anonymous said...

sayang kamoo ketat2

et said...

hahaha...