Wednesday, September 7, 2011

pisang owh pisang

salam syawal


pisang ni cik wani bagi..wah wani skang dah ada kebun wooo..bestnyer dpt tuai tanaman sendiri..gemuk plak tu yg aku dpt..tapi dlm gmbr ni yg cenonet jer nmpk..yg bawah tu besar woo..
alkisahnyer, ms wani bagi aku kena balik kl balik naik erl. so sayang nak tinggai punya pasal, aku bawak juga pisang ni naik erl..muahaha..aku tak kira..aku nak bawak jugak..tapi aku cover la guna beg ni...hehehe...bila sampai kl aku tak keluarkan..so tinggai dlm kereta.
petangnyer aku keluarkan dah kuning...sedap woo buat goreng..alhamdulillah..terimakasih cik wani...ada lagi leh bagi..muahaha

lots of luv
et

1 comment:

Aziela said...

sedapnyer makan pisang yang digoreng sendiri...