Tuesday, September 6, 2011

raya dirumah umar

salam syawal


kami serbu kerumah mama umar ms raya ke 5(sabtu)..kami dtg pagi2 tau..kengkonon sarapan kat rumah umar..hahaha..tapi sampai umah atok mkn keatiaw ibu yg sedap tu dulu..

gmbr mknan aku tak ambik sedap dah mkn dulu..bib buat mee goreng sedap woo..tapi abah umar yg masak..maklumlah pegi umah cheff mesti la mskan sedap walau simple...abah umar cheff kat harrods klcc..
melor dr mula sampai sehingga habis mkanan dia masih kat situ..hahaha

ni mesti tengah cerita pasal pengalaman mlm tadi la tu..hahaha..wat kesimpulan melor jadi leader tu
ni la adik beradik aku yg pompuan jerla....semua pakai cermin mata tau...hahaha..pegi beraya umah org pakai jeans jer sebab ptg aku kojo tau
my bigs family kat umah umar
ini budak sudah dpt kaki...baru bangun tido ni..hehehe

alhamdulillah..kami sgt happy sebab dpt beraya, mkn kuih raya rumah org yg sedap dan mkn mcm2..huhuhu..tapi kenapa yer kuih rumah aku tak sesedap rumah atok?padahal sama jer..hehehe

sayangkamulajulaju
et

No comments: