Friday, November 25, 2011

kasut oh kasut

hari :khamis
jam : 1600

mungkin korang pernah alami tapi bukan pergi kerja kot.huhuhu...melor gelak aku guling2 la kan bila aku ckp kasut keje aku lain sebelah...dah la aku dah bertawaf pi bayar bil kat pejabat pos semua 2-3 kali ulang alik bayar bil celcom kat mesin semua, bila sampai opis aku tgk kasut aku lain sebelah...maksud aku patern la...warna memang sama jer..hitam...uwaaaaaaaa sengal betoi laaaa..hahaha...sib baik ada kasut lain dlm loker..tapi bila pakai dah macam donald duck bejalan la plak..mcm org besunat pun yer...kasut berattt...harap kilat jer lebih.nyampah
muahaha

p/s:takper fesyen kan..muahaha

lots of luv
et

No comments: