Saturday, November 26, 2011

twilight saga breaking dawn



owh malam tadi dapat juga tgk twilight..memang best la kan..semua babak aku suka. hahaha..tambahan masa depa kahwin, cantiknya dekorasi depa..hahaha..
walaupun banyak sunguuh babak cium-cium(ngeeee), tapitak kisah..
sian tengok bella masa dia preggy...tapi aku lebih sian pada edward..hahaha..dasar pompuan kan...maklumlah, edward rasa bersalah dengan apa yg dia dah buat sampai bella yg hampir terkorban.

tak sabarnyer nak tengok part 2 november 2012 kot..adoi lamanyer lagi

gmbr edward ngan anak dia (renesmee-bella yg bagi nama ni sempena nama mak edward n mak bella. kalau lelaki dia nak bagi EJ-edward Jacob..muahaha..
kelakar muka jacob time ni)babak masa dpt tau bella pregnant. kat pulau depa honeymoon..bestnyerr


hensemnyer edward...dia senyum sket jer tapi adoooiiiiiai..hahaha

bella swan

huh lega dapat tengok dah citer ni..nak tunggu ombak rindu jer lagi..

p/s:tq melor..sampai umah 330 pagi..sian melor, pepagi dah poie kojo...semangat melor..muahaha

lots of luv
et

2 comments:

SoLy SoLicious said...

xtgk lg citer ni...dgr kate byk scence kne ptong..

et said...

haah..betoi tu...yg romance tak nak plak dia potong...aksi lawan ngan counsil, ms bella bersalin smua takder..hehehe