Tuesday, December 27, 2011

house-flower

kalau lah rumah ni rumah aku...uwaaaaa..besh sunggoh.sah2 aku amik kat emel kan..muahaha

House-flower
Leaf House - a mansion, designed by architects and designers of the company Mareines + Patalano Arquitetura. This beautiful Brazilian flower "planted" near Rio de Janeiro on a small beach with turquoise water and is eco-construction. The idea of creating such a house owned by Brazilian architect of Indian origin.












tak dapat rumah mcm tu dpt tangga dia pun dah best kan...
suka nyer tangga dia

lots of luv
et


3 comments:

Munnafendy said...

mesti sejuk je umah ni..open air

wani said...

kalo ini umah nko,mesti asik2 nakbeli perabut tmbah bagi nampak penoh hahaha,n dapoq semestinya yang besaqqq dan yg pasti tidak akan meletopss retak lagi ahahahhaaa..jenuhnakmenyapu la luas cmeni,err apakata amik aku jadi tukang masak n tukang kebun k..haha gaji mau 5k keatas,,...luas tu aku nak wat keja muahahahahahahh

et said...

muna:hehehe...mesti la sejuk..tambahan tepi laut

wani:alamak...bab dapoq tu surrender aku..takpa klu umah mcm ni aku buatkan dapur kayu sekali...hahaha