Thursday, December 8, 2011

rewang pt 2-pelamin atam

pagi tu lepas makcik2 rewang setelkan keje kopek bawang dan keje2 lain, petang tu kami mulakan buat pelamin dan bilik pengantin..ala kami buat sendiri jerk. memang tak sewa2 pun..sama mcm aldo kawin ari tu.. buat pelamin nyer kat umah zati..kali ni patern lain la plak..design by bib. bunga segar pun sponsor by bib..murah rezeki bib..amin
alhamdulillah simple but nice..tak kisah la apa org nak kata kan?yg penting kami semua buat sendiri..hehehe
kemudian masa tengah buat pelamin tu, kitorang buat seprise kat pengantin.hahaha..terkejut dia..dah la nyanyi sesama tiba2 nama dia yg naik..hahaha..kek tu aku + melori pegi lari kejap beli..
sedap la plak kek nyer.(benda sikit memang sedap kan!)
ni cik nani aku...dia director of the day..hehehe..

pekerja2 myanmar tgh cucuk bunga..muahaha...2 adik aku la tu ngah cucuk munga
bunga pahar sponsor by cik nani
bunga segar
ni masa hias bilik pengantin...simple jer tapi aku suka bunga biru tu..cantik la plak...angah sepupu aku.
petang tu ms hias pelamin, abang halil buka gerai roti canai..hehehe..next ntry buh gmbr berapa ramainya org beratur nak mkn roti canai abang aku...sedap beb..hahaha

lots of luv
et

2 comments:

wani said...

woow fresh falaewer tu...syok tgk hampa,smua kreatip ...muka hang mana tak nmpak ponggg....

et said...

hahaha..muka aku tak dak..maklum la org dapoq..depa smua tak mau amik gambaq aku...tensen sunggoh...hahaha