Saturday, March 24, 2012

Gold Coast Morib Resort

alhamdulillah..

walaupun tak ramai yang tido kat sini, tapi aku n melor njoy..bolehla untuk lepas gian main air. untuk yang ada anak lebih sesuai..pendapat aku jerla kan....sebab yang tak der anak macam kami, malu2 jer nak main2 dlm tu..maklumla, masing2 sibuk bawak anak, kitorang pun sibuk gak nak penuhkan kawasan..tapiiii untungnya kami dah puas main air petang jumaat tu. lagipun orang tak ramai petang jumaat. ari sabtu penuh sudaaa...



muka ada senyummmm

nak jugak..hehehe

full story akan aku abadikan disini..untuk tatapan melor dan aku kemudian hari..hehehe

lots of luv
et

No comments: