Thursday, May 31, 2012

aku lupa

hurm sejak akhir2 ni aku pun pelik
sama ada aku yang lupa atau melor yang lupa
atau kami memang dah semakin tua
jadi dua2 lupa...

melor bagi aku doploh hengget nak beli nasi lemak 2 bungkus
aku amik seploh jer..
gila ko nak beli nasi lemak sampai doploh hengget
pastu dia kata takkan balance ada 2 hengget jer?
mahalnyer nasi lomak...
abih tu dah aku amik seploh hengget jer
takkan nak bagi baki doblas hengget plak...
geget kang!!!

aku pun pening sebenarnya
aku yang terlupa
atau melor yang tersalah tengok

p/s:ingat makan kat terminal ka nasi lomak doploh hengget..nyampah

lots of luv
et

1 comment:

Angah said...

tanda2 lanjut usia haha