Monday, June 11, 2012

terlajak perahu boleh diundur

terlajak kata memang makan penampar...

memang tengah geram sekarang ni...tapi yerla dah terlepas cakap aku nak buat mcm mana kan?kalau boleh, aku nak pulangkan balik jer..malas aku nak ambil...apa yang aku nak pulangkan tu, adalah kan?
memang tak berbaloi bila difikir-fikir balik. tapi ntahlah...umpama pepatah "cinta umpama kentut, ditahan sakit, dilepas lega" (owh jijik sungguh pepatah ini)..hahaha

kiranya aku ni mcm tahan kentut la kan?sebabnya terpaksa tahan marah dengan apa yang dah berlaku...hurmmmmm memang tak puas hati ni

p/s:geget kang

lots of luv
et

1 comment:

Angah said...

weei hang knapa....apa pulakterlajak ckp nyaaa..gostan gostannnn