Monday, August 6, 2012

gasing ben10 pak lang


ini aktiviti pak lang bila berjumpa anak2 buahnya.
sebab tu pak lang ni antara org yang disayangi oleh mereka yang terlibat
sebab pak lang depa ni memang suka kena paw dek anak buah..hahaha
takderla..pak lang yang memang sukarela..
murah rezeki pak lang cute ni kan?


masa hari kejadian ari sabtu. lepas appointment gg aku, pegi umah atok jap antar hadiah umar. owh umar nyer bestday ari jumaat..yg kedua tahun. tapi mama dia dpt buat ari sabtu sebab ramai akan dtg umah atok. menunya semua obersea..nasi ayam vietnam katanya...mesti ayam sekor2 kan bib kan?hahaha
aku macam biasa gagal menghadirkan diri sebab komitmen kerja walauuuuuuuupun muka kena maki jer walaaaaaaaupun dibulan puasa..*tensen disitu*
tapi aku dtg juga kerja sebab aku kan suka duit...hahaha


makanya masa ni diorang semua dok keliling melor..aku kata apa kejadahnya la budak2 ni dok kerumun pak lang...ada bonus ka?



rupanya menda alah ini




apakah benda ini..namanya GASING.....melor suh acap pegi beli..sanggup plak tu budak2 ni melayan..harga rm9.50...sukahati mulah melor..katanya senang nanti balik kampung boleh main sama2..tak yah nak pinjam2 dah..hahaha..yerla masa kecik tak puas main kan?gagaga


monday blues frend


lots of luv
et

2 comments:

Angah said...

hmm lepaih nijgn maklang sama naik main gasing sudahnooo..haha

et said...

hahaha...mak lang join, berpusing la semua