Wednesday, October 17, 2012

ala tomei-tomei

 assalamualaikum w.b.t dan salam sejahtera

tadi balik umah kami singgah kedai tomyam dulu..no point kalau nak masak sebab dah jam 1040 mlm. mula2 tak nak makan tapi perut mcm ada naga dah..maka sebelum dua2 keluar api, meh kita makan..huhuhu
sampai umah 11 lebih..tugas aku buka pintu, melor tuutp pagar. aku buka sekali tengok ada belon panjang ni terpacul kat tangga..hahaha
apa kejadah disangkut begini..sian ko belon.nak dibentuk memang kerastangan laki aku ni..ok romantik la sangat..kengkonon abang aron la tuuuu
yang pelik kenapa sebatang belon ni ajer?

sekali tengok atas meja ada kek n belon2 luv yang dah hampir kempis..hahaha..rupanya banyak yg pecah dari yg jadi..bersepah kat lantai..hampes betol..belon nni pun langsung tak kasi can aku nak beromantika di amor.


ni la budak yg konon suweeet sangat tu kan..hahaha yer u memang dah sweeeeeeet...
kalau tak, takkan kena kencing manis yang kan?hahahaha

melor beli kek yang memang aku suka sejak azali lagi..

ini di..marble cheese...hambik ko..makan sampai muntah..



tq melor...luv u always till jannah..insyaallah

lots of luv
et