Sunday, November 18, 2012

happy birthday atok



Allah Selamatkan Kamu
Allah Selamatkan Kamuu
Allah Selamatkan HJ JAMHARI
Allah Selamatkan Kamuuuuuuuuuuuu!!!!

happy birthday atok...moga atok diberikan kesihatan yang baik, dimurahkan rezeki, dipanjangkan umur dan muda sentiasa....sayang atok selamanya..

hurm sebenarnyer hari sabtu adalah birthday atok. oleh kerana semalam aku banyak benda nak buat tapi tak jadi maka semunya terlepas. padahal melor dah ckp nak beli kek bagi kat atok..aku tak larat sebab nak keje malam. baju plak tak kering lagi. hujan plak masih renyai...hurm menduga betol lah...akhirnya dapat gambar yang havoc ni dari sepupu kesayangan kami..tensin disitu...
tapi yang lebih tensin aku tersalah tarikh kenduri cukur jambul ayyad..aku pk hari ahad, rupanya hari sabtu..uwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geram gila..ni la kalau pk mcm2 hal sampai semuanya terlupa...melor tak tau lagi ni aku tersalah tarikh..hurm nak buat mcm mana..sorry la ayyad...makcik ko ni memang dah tua..

lots of luv
et


7 comments:

Fara Ada said...

semoga dipanjangkan umur, sihat sihat selalu...InsyaAllah amin :)

azlia said...

sweetnya...semoga panjang umur n sihat selalu hendaknya..

Angah said...

seronok tengok atok hang mah,..sihat kedua2nya....semoga terus sihat dan panjangh umooq haji jamhari dan pasangan,,,amin

et said...

fara ada:alhamdulillah..insyaallah

azlia:hahaha...orang lamaaa

angah:alhamdulillah tapi petang lepas potong kek demam

Anonymous said...

sweet nye...moga d panjang kan umo n d murahkan rezeki..amin...

Anonymous said...

sweet nye...moga d panjang kan umo n d murahkan rezeki..amin...

Anonymous said...

sweet nye...moga d panjang kan umo n d murahkan rezeki..amin...