Saturday, December 22, 2012

kuat merajuk

assalamualaikum....

semlm tgk astro aosis...selami jiwa bersama dato fadzilah kamsah....dia ni dr dulu dan  selamanya klu bg ceramah best je..smgt dengar.
topik pg td pasangan kuat merajuk.tetamu salih yaacob dgn ustazah zawiah ni...huhuhu
aku suka plak bila ustazah tu ckp
'yg suami pun kalau isteri tgh marah jgn la sama gak menjawab' situasi dia bila suami terlupa anibeseri yg ke 30.
ini tidak boleh plak suami jawab' tak mati pun kalau tak celebrate'...hahaha betol gak kan...kadang2 benda kecil ni boleh jadi besar....
dan sungguh terkesan dgn apa yg salih yaacob ckp, 'isteri tu jgn la marah dan merajuk lama2 sgt. mana tau tiba2
suami tu  keluar rumah pg keje tiba2 meninggal ke mana kita tau kan'
uishhh betol juga kan....marilah muhasabah diri dan untuk aku juga....

p/s: gaduh2 manjer

YaALLAH lindungi suamiku dan panjangkan umurnyaaaa. amin

lots of luv
et

No comments: