Saturday, August 17, 2013

special assigment

assalamualaikum

haaa nielah tuan besaq yg nak mencemar duli mai umah aku...hahaha..tengok dia gelak sampai hilang bijik mata...banyak akai wooo ini budak..mentang2 aku cun (phuiiii) dia langsung tak bagi chance aku nak gerak pi mana2..mesti dia merengek..kahkahkah

dia ni anak member aku si wanikeni..disebabkan ada masalah yg tak dpt dielakkan, dia minta tolong aku jaga...guwe no hal punyer...melor paling excited ar kan jumpa si ebok ni..geram bam bam..



ms ni akashah lepas mandi..pandai betol dia main. tu suar tu kan ada butang bawah kan..aku kot yg tak pandai bagi dia pakai pampers..jadi button tu asyik terbukak jer..ke salah peha ko dik..muahaha..tak derla.aku rasa salah aku kot..sia ko dik duk ngan acik limah comot jer ko..maklumlah acik kan single lagi..muahaha..lempang kang.


ni kakak dia..aku dulu pernah gak jaga aleesya ni masa dia kecik..siap melor buat konsert tu..main gitar..ntah apa2..tapi heran gak aku coz aleesya ingat wooo...dia masuk bilik aku yg belakang tu pastu dia cakap aleesya ingat kat katil ni la leesya baring..aku mcm haah la..leesya ingat yer..iyerrr ingat uncle main gitar lagi....perghhhhh wani ni salah makan vitamin ni ms ngandung aleesya ni..hahaha

dia bawak barbie doll dia..siap pesan kat aku, sebut betol2..maklumlah acik limah ni kan gg ada divider..sebut pun tebal jer..barbie doll dia ni aku bagi pakai baju ala2 gaun la padahal tisu jer tu..kahkahkah..wat lawak leesya oiii..tapi dia layan jer aku yang ngeng ni..agak2 bosan dia main game hp aku..pastu tgk tb pastu ajak aku main barbie doll lagi..lupa plak nak bagi wani kasut barbie doll dia..muahaha..tetinggal dlm bilik aku kat atas.baru pasan coz petang sebelum balik tu dia ajak lagi aku main barbie doll ni..tu yg tetinggal tu

ni la aleesya dulu2..dia suka kuarkan lidah dia..homei..homei.homei


terima kasih la kat wani sebab percaya kat aku jaga permata hati dia ni...maklumlah aku ni bukan ada pengalaman pun...terima kasih sangat2..jasamu aku n krol kenang...maaflah klu ada yg terkurang kasih sayang..hahaha..

moga wani pun bertabahlah sebab dia kena berjauhan dengan hero kecik dia tu..sedey wooo..aku yg baru jumpa n jaga sehari pun sedey tambah dia..kuat semangat..kuat semangat...kita perlu kuat semangat untuk hari2 yg akan dtg..

masa tengah hari tu adan kol aku, dia dengar suara aleesya tgh main, jadi aku ckp ar aku jaga anak kawan aku, dia pun tak percaya bai..dia gelakkan aku lagi ada..agaknyer klu mak aku tau mesti dia buat kenduri ni..hahaha..pastu klu adik aku tau agaknya sujud syukur dia...yerla, aku ni mana tau jaga budak kan..aku riba dani pun sampai muntah2 dia..hahaha..sian dani..risau bai tapi alhamdulillah...dipermudahkan

notakontot: i kan brutal..mihmihmih


lots of luv
et

2 comments:

nora halim said...

kahkahkahhhhhh...hebat hebat hebatttt...... aku kena bongkar pada semua..wahhhh.....hahahaha..gud job lah k.ti..kang dh besara jg budak taw!!

Angah said...

ala mah,aku ikhlas je bagi jaga ebok ni,...ala mana tau terbejangkit kee kan,...lama dh kami tringin tgk hang pakai baju ibu2....