Monday, August 5, 2013

lampu kelip kelap

assalamualaikum

lampu lip lap mmg x leh dipisahkn dgn melor. smlm dia buka kat umh fmly dia.aku kojo ptg.ms blik dlm kol 11 pm dia kol n bgtau nak singgah tesco...nak beli lmpu liplap katanyer...isk.isk..isk..beli jerla
ada lmpu liplap tp aku dah bw pi tmpt keje decorate tmpt kojo aku tp tu lah..yg menyala hanya warna ijau..hahaha..
pastu ada lg 1 set lmpu liplap tp aku pun pelik dgn plug dia..ntah lmp negara mana aky pun tak pasti coz plug dia kecik gilerrrr..hadiah org kasi..hambekjerlaaaaaa

so aku blik smlm tolongla mamat tu sngkut lampu..sekalinyaaa sampai empat set lmpu dia beliiiiiiiii. adoiiii..geram tol aku...dia klu beli mana nak sikit2...haaa lntak gantung jerlaaaaa...kata sayang kheeeeennnnnnnn

hahaha...itulah semangat raya namanyaa

No comments: